הדפסה על חולצות סוף מסלול

חולצת סוף מסלול זה פריט שנמצא בארון של כל אזרח ששירת בצה"ל. סוף מסלול נועד לציין את סופה של התקופה הקשה ביותר בשירות הצבאי. את החולצות נהוג להדפיס קרוב למסע האחרון כאשר בסופו הלוחמים מקבלים סיכת לוחם. רוב האנשים ששירתו בצבא מכירים את המושג "סוף מסלול" בעיקר הלוחמים, למרות שלאחרונה על מנת ליצור גיבוש לא רק אצל הלוחמים, החלו גם תומכי הלחימה לעשות הדפסה על חולצות סוף מסלול. בנוסף, מעבר להדפסה על חולצות בדרך כלל עושים גם הדפסות על כובעים.

 

למה חשוב לעשות חולצות סוף מסלול?

זה מאוד חשוב לעשות חולצות סוף מסלול, מכיוון שסוף מסלול זה מסורת עתיקה מאוד שעוברת מדורי דורות בשירות הצבאי והיא נחרטת בזיכרון שלנו להמון שנים. לכן, ברגע שעושים הדפסה לחולצות סוף מסלול, מבטיחים את הזיכרון של החוויה הזאת להמון שנים. חולצות הן זיכרון נהדר מכיוון שהן יכולות להישמר שנים והן פריט שימושי מאוד, לדוגמא אפשר להשתמש בזה בתור פיג'מה, למסגר אותה על הקיר או לכל פעילות קלילה שאפשר לעשות עם החברים הקרובים.

מה מדפיסים על חולצות סוף מסלול?

בכל הנוגע להדפסה על חולצות סוף מסלול יש כללים די ברורים להדפסה. לצורך העניין סמל היחידה ומחזור הגיוס תמיד יודפסו על גבי החולצה, בדרך כלל בצד הקדמי שלה. לאחר מכן יש לחשוב על סלוגן הומוריסטי שישקף את רוח היחידה. שני הכללים הראשונים הם פשוטים מאוד ולא דורשים חשיבה ויצירתיות. לגבי הסלוגן זהו הרגע שבו אתם חייבים להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסא על מנת להבטיח שחולצת סוף המסלול שלכם תהיה מוצלחת!

 

איך תמצאו רעיונות לחולצות סוף מסלול שיבטיחו הצלחה?

הדבר הראשון והכי טוב שאתם יכולים לעשות זה חיפוש מסיבי בגוגל. חפשו תמונות של חולצות סוף מסלול אחרות או התקשרו לחברים, בני משפחה שעשו חולצות סוף מסלול בעבר ותעשו רשימה של דברים שאהבתם. לאחר מכן רכזו את כל המחלקה ביחד, עשו סיור מוחות ורישמו את כל מה שנראה לכם הכי רלוונטי ולזה תוסיפו בדיחות משותפות ודברים מוצלחים שעשיתם ביחד. עכשיו מגיע החלק הקשה, הסכמה של כולם על הסלוגן המנצח.

בנוסף, אתם יכולים לבדוק במחלקה אם יש מישהו שיודע לצייר או שיודע להשתמש בפוטושופ ואתם תתפלאו לגלות שיש המון מוכשרים במחלקה שלכם.

הנה כמה דוגמאות מעולות להדפסת חולצות סוף מסלול שלכם

לוחמי גולני:
אמרו שלעץ יש חיים, אנחנו ניתן לו את הנשמה
גולנ"י – גברים ונשים לא נפגשים יותר
גולני – כי הגיהנום בשיפוצים

לוחמי צנחנים:
פעם צנחן, תמיד צנחן
כל האפשרי נעשה, והבלתי אפשרי ייעשה

לוחמי גבעתי:
גבעת"י – גברים בלי עתיד תקועים יחד
מי שחלם גבעתי… שיתעורר ומהר!

לוחמי שריון:
שריו"ן – שבת ראשונה יוצאים והשאר נשארים
ההיגיון לא חודר שריון

רוצים הצעת מחיר משתלמת?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות
בנושא