הדפסה על חולצות לטיול שנתי

טיול שנתי זהו אירוע מאוד מרכזי בבתי הספר המתקיים בדרך כלל פעם בשנה, ובו מרבית מתלמידי בית הספר משתתפים. כל השכבה יוצאים ביחד לסיורים באתרים מעניינים, בחיק הטבע ולפעמים יש גם לינה משותפת במקום מיוחד. במהלך הטיול השנתי, תלמידי השכבה מתגבשים ויוצרים חוויות משותפות שיזכרו לשנים רבות. דרך מעולה לשדרג את חווית הטיול, ובנוסף גם להשאיר מזכרת מיוחדת ושימושית לאורך זמן, היא הדפסה על חולצות לטיול שנתי.

 

מה אפשר להדפיס על חולצות לטיול שנתי?

למעשה, בכל הנוגע להדפסה על חולצות לטיול שנתי, השמיים הם הגבול. בדרך כלל צוות המורים בוחר את התוכן על גבי החולצה בהתאם ל"שפה המשותפת" של אותה השכבה. אפשר למשל להדפיס על החולצה איזו בדיחה פרטית שכולם מכירים, או תמונה מסויימת המאפיינת את השכבה וכן הלאה.

בנוסף, אפשר לבדוק אם יש תלמיד או תלמידה שיודעים לצייר יפה, לבקש מהם לצייר את המורים בשכבה ואז להדפיס את הציור על החולצה לטיול השנתי.

כאשר בוחרים את התוכן להדפסה על חולצות חשוב להיות יצירתיים ומקוריים, וכמו כן גם לשים לב שלא להגזים ולהדפיס חולצות עמוסות מדי בפרטים. תמיד עדיף לכוון למכנה משותף לכמה שיותר תלמידים בשכבה כדי שכולם יבינו את המסר.

יתרונות של הדפסת חולצות לטיול שנתי

בראש ובראשונה הדפסה של חולצות לטיול שנתי תורמת לתחושת השייכות ומשפרת את התחושה הכללית, זה במידה והחולצות חולקו לפני הטיול. אם מחלקים את החולצות בסוף הטיול, למשל ביומו האחרון כמתנת פרידה, החולצות מהוות מזכרת שימושית ומיוחדת שהשכבה תמשיך ללבוש גם לאחר סיום הלימודים.

שנית, כדאי לתעד כל טיול מיוחד בחיינו כדי שבעתיד נוכל להסתכל על התיעוד, להיזכר בטיול ובתחושות שהיו לנו. מכיוון שטיול שנתי זה אירוע מאוד חוויתי, הרוב המוחלט של התלמידים מחכים לו ומתרגשים לקראתו. הדפסה על חולצות זה הפתרון המושלם למזכרת על מנת שהתלמידים יוכלו להיזכר באותו הטיול.

 

רעיונות להדפסה על חולצות לטיול שנתי?

ובכן ניתן לחלק את הרעיונות לשני חלקים עיקריים: בית ספר יסודי ותיכון. אם מדובר בתלמידי בית ספר יסודי הרוצים לעשות הדפסה על חולצה לטיול שנתי, ניתן לרשום "ב' 1 תמיד ביחד" אם מדובר בתלמידי שכבת ט' ניתן לרשום "אלוהים ברא את ט' 4 וכל השאר made in china" או בתלמידי שכבת יב' ניתן לרשום "של נעליך מעל רגליך יב' 3 לפניך"

רעיונות נוספים להדפסה על חולצות לטיול שנתי:
"המורה יש הקלות במסלול?"
"מה זה 40 שנה במדבר לעומת יומיים עם ז' 3"
"ביקשו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו"
"זה לא שאנחנו עפים, אנחנו פשוט מודעים ליכולות שלנו"
"אנחנו לא מבינים למה אומרים לנו שיש לנו בעיות קשב וריכ…היי גמל!"
"מה זה משנה מה כתוב על החולצה גם ככה זה יהיה פיג'מה"

רוצים הצעת מחיר משתלמת?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות
בנושא