מיתוג מנצח בעזרת הדפסה על בגדים

איך ליצור מיתוג מוצלח בעזרת הדפסה על בגדים?

כשחושבים על מותג, בדרך כלל חושבים על חברה גדולה ומצליחה כמו נייק, רולקס, קוקה קולה ואפילו חברות ישראליות כמו אסם. מה שמייחד את החברות הללו, מעבר להצלחה שלהן, זה שהן הצליחו לחדור לתודעה של קהל גדול מאוד. החברות הללו מוכרות בכל העולם, והן הטמיעו את המותג שלהן כל כך עמוק בתודעת הלקוחות שהן הפכו לתאגידים עוצמתיים.

כמובן שבחברות גדולות, כמו קוקה קולה ונייק, יש גורם משמעותי של פרסום אינטנסיבי והוצאות כספיות עצומות, וגם בחברות לאומיות גדולות הוצאות השיווק אינן זניחות כלל. אחת מאסטרטגיות השיווק המשמעותיות של נייק היא באמצעות פרסומות המציגות ספורטאים מפורסמים שלובשים בגדים ממותגים של החברה. אז איך עסק בינוני-קטן יכול להשתמש באסטרטגיה הזו, ללא ההוצאות המשמעותיות של תאגיד ענק?

הבדל גדול בין חברת נייק לעסק מקומי הוא קהל היעד. הרי הקהל של נייק נמצא בכל העולם, וקהל היעד של העסק המקומי נמצא באזור בו העסק מציע את השירות. נייק צריכה להשקיע בפרסום כדי להגיע לכל המדינות בהן היא מוכרת, אבל העסק המקומי צריך לפרסם רק באיזור בו הוא מציע את השירותים שלו. בין אם זו חנות פיזית, חנות דיגיטלית, נותן שירות או אפילו חברה קטנה, בסוף העיקרון זהה – לגרום לכמה שיותר אנשים בסביבה לזכור את שם העסק. הצעד הראשון הוא לעשות מיתוג מקצועי, הכולל בחירת צבעים נכונה, הבנת הערכים של העסק וכו'. לאחר מכן אפשר ליישם את האסטרטגיה בצורה הכי יעילה שיש – להזמין הדפסה על חולצות לעבודה. מעבר למקצועיות שזה ישדר לקהל הלקוחות, זה יחזק את המותג ויגדיל את החשיפה באזורים הרלוונטיים. נותן שירות שנוסע לבצע עבודה ללקוח יחשוף את המותג שלו לאנשים בסביבה, ומי יודע כמה לקוחות חדשים זה ימשוך אליו. חנות תעצים את המותג שלה ותגדיל את היתרון מול המתחרים רק בעצם זה שהעובדים ילבשו חולצות עם המיתוג שלה, ואם החנות מציעה משלוחים היא תחשוף את המותג לאנשים באופן תדיר.

שיטה זו של מיתוג בעזרת הדפסה על בגדים מתאימה לכל עונות השנה. נותן שירות שעובד כל השנה יכול ללבוש קפוצ'ון בהדפסה אישית בחורף, וכובע עם הדפסה בקיץ כשהוא עובד בשמש. בתחומים מסוימים של עסקים ונותני שירות ניתן לארגן או להשתתף באירועים עם קהל גדול של אנשים, להציג את הלוגו שלהם בעזרת ביגוד ממותג וכך להגדיל את החשיפה ולחזק את המותג.

בסופו של דבר, גם עסק קטן צריך ליישם שיטות מיתוג מצליחות על מנת לצמוח. היתרון המשמעותי בהשקעה כזו, רכישת בגדים עם הדפס ממותג, הוא מחיר זול יחסית לאסטרטגיית שיווק לטווח ארוך. מעבר לשיווק היעיל, זה משדר מקצועיות ומאפשר לבנות אמון עם לקוחות העסק. זה מאפשר לעסק לבלוט, ליצור עניין ולמשוך קהל לקוחות שכנראה שלא היה נחשף לעסק בדרך אחרת. מיתוג בגדים לעסק זה כלי שיווקי רב עוצמה בעלות נמוכה שייקח את העסק שלכם לשלב הבא.

רוצים הצעת מחיר משתלמת?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות
בנושא

עקב תקלה במספר הטלפון, ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות.