הדפסה על חולצות לחתונה

מכירים את זה שאתם בחתונה של חבר קרוב, ופתאום מגיע איזה מישהו עם שקית ומתחיל לחלק חולצות עם כתובים מצחיקים בסגנון 'סוף סוף מישהי לקחה אותו'? בשנים האחרונות נהיה טרנד גדול של חולצות מודפסות לחתונה. מעבר לצחוקים ולחוויה של המוזמנים, החולצות הן מזכרת מעולה, במיוחד לחברים הקרובים ולקרובי משפחה.

 

מה אפשר להדפיס על חולצות?

ניתן להדפיס מגוון רחב של כיתובים וציורים על חולצות, בהתאם לבקשת המזמין. בדיחות פרטיות וכיתובים אישיים יוסיפו לאירוע שלכם ויוסיפו לשמחה! כך גם החולצות יישארו מזכרת תמידית ומקורית, משהו שיגרום לאורחים לזכור את החתונה שלכם כחוויה מיוחדת גם בעוד שנים. חולצות איכותיות ישמרו למשך הרבה זמן וישמשו כפיג'מה, חולצות לשימוש כללי, חולצות לניקיון או לים, ולכן זו מתנה מעולה לחלק לחברים. זו מזכרת מקורית שתייחד את החתונה שלכם! יתרון נוסף בהדפסה על חולצות הוא מחיר נוח ומשתלם לכל חולצה. ניתן להדפיס על מגוון רחב של סוגי חולצות, כגון חולצות פולו טריקו שמתאימות לחתונות בקיץ, חולצות ילדים שתוכלו לחלק לילדים, חולצות אלגנט שישלבו הומור ומראה רשמי, גופיות קלילות לחתונת צהריים ועוד!

דוגמאות משעשעות להדפסות

אספנו עבורכם מספר דוגמאות לכיתובים מצחיקים ומשעשעים שאפשר להדפיס על חולצות לחתונה:
אם לאהוב אותך זה פשע, אז אני אסיר עולם!
סוף סוף מישהי לקחה אותו!
גיס יקר, אחותי שלך – הכספת שלי!
התינוק שלי מתחתן
מהיום המילה האחרונה בבית היא שלי! (כן מאמי…)
אני כבר בעסקי הטיטולים חביבי
אל תסתכלו עלי ככה, אני הצעתי לו לברוח!
אין לכם שיכור כמה אני מושג!
מעכשיו היא הבעיה שלך!
היפה בלבן, תעשי לי אחיין
בקרוב אצלך!
מת לברוח עם הכסף!
אני האחר הקטן, ואני פה בשביל הבלאגן!
אני אבא של החתן, ואני פנוי!
אני פה בשביל הרווקים/הרווקות
אני הסעתי אותם עד לפה, שיחפשו מי יחזיר אותם!
אראלה, לא צריך להתקשר. אני כבר זכיתי!
מי שלא מקיא לא חבר!
אני אסיר (תודה)
נשוי טרי
חולה על התחת של זאת בלבן

אפשר להתאים את הכתובים לנושא מסוים של החתונה, להוסיף ציורים ועיצובים שונים וכך להתאים את החולצה לאירוע ולאנשים בצורה המיטבית!

 

יתרונות בחולצות מודפסות לחתונה

מעבר למחיר הנוח, יתרון נוסף של חולצות מודפסות לחתונה בא לידי ביטוי בהתאמה האישית. החולצות מוסיפות תחושות של רגש אישי בין החברים הקרובים ובני המשפחה, ואף שאר האורחים. הבדיחות הפרטיות (וגם אלו שלא) פשוט הופכות את החוויה לייחודית ומשעשעת, והופכת את האירוע לכזה שכולם יזכרו לעוד הרבה זמן. חולצות מודפסות לחתונה באמת הפכו לטרנד מקובל שמשדרג את האירוע.

רוצים הצעת מחיר משתלמת?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.
כתבות
בנושא