הדפסה על טקסטיל

מעבר לרמת גימור גבוהה, דיוק בפרטים, איכות ומגוון בלתי נגמר של צבעיםהכתבה הבאה מציגה תכונות נוספות המאפיינות הדפסה על טקסטיל בטכנולוגיה דיגיטלית

רזולוציה גבוהה, גמישות והדפסות עדינות מאכלים את רשימת התכונות של טכנולוגיית הדפסה על טקסטיל. מה שמאפשר את התכונות האלה היא היכולת להשתמש בשילובי צבעים ללא הגבלה. מדפסות דיגיטליות אינן מוגבלות לכמות מקסימלית של צבעים בכל סבב הדפסה. כך, גם כאשר מדובר בהדפסה על טקסטיל. השימוש במדפסת דיגיטלית גוזלת פחות מקום מאשר השימוש במדפסת מסורתית, קונבנציונלית. במקביל, טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית על טקסטיל מבוססת על שימוש בפחות כוח ובכמות דיו נמוכה יחסית. 

הדפסה על טקסטיל בטכנולוגיה דיגיטלית אינה דורשת שימוש במים .מדובר ביתרון נוסף ששומר על עלויות הדפסה נמוכות. לכן, ניתן לבצע הדפסה דיגיטלית על טקסטיל בלי להשקיע כסף רב וליהנות ממוצר ברמת גימור גבוהה, עם דיוק בגווני הצבעים וניקיון עיצובי. כל תוכן או עיצוב בתמונה יראו בדיוק אותו הדבר על גבי מוצר הטקסטיל. הטכנולוגיה מאפשרת גם הדפסה של אותו תוכן או עיצוב בגדלים שונים, בלי להתפשר על איכות ועל מידת הדיוק בפרטים.

גם חיסכון באנרגיה הוא אחת התכונות המאפיינות הדפסות על טקסטיל. העובדה שאין צורך לשטוף את מרכיבי המדפסת על מנת להדפיס בצבעים חדשים חוסכת במים, בכוח אדם, בזמן ובעלויות. כך, הדפסת טקסטיל דיגיטלית כרוכה בצריכה נמוכה מאוד של חשמל ומים, בהשוואה להדפסה מסורתית, קונבנציונלית. כמו כן הטכנולוגיה הדיגיטלית דורשת כמות דיו נמוכה באופן משמעותי ומצמצמת בזבוז משאבים. 

הדפסה על חולצות בהתאמה אישית,לחיילים, תנועות נוער, סטודנטים, עסקים , מוסדות, ארגונים ועוד, אנו מדפיסים על 4 סוגי חולצות, לכל סוג מגוון רחב של צבעים, כמו כן אנו מציעים הדפסות על מוצרי טקסטיל שונים.
חולצות מצחיקות לחתונה
חולצות פולו
חולצות כותנה
חולצות דריי-פיט
מכנסיים
מסיכות
כובעים
תיקים